Zo, das beter... - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Zo, das beter... - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Zo, das beter...

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

08 December 2005 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag was een stuk beter...
Eerst even een stukje zeilen met de 3 voudige America Cup winnaar.
Veel regen, but who cares!

Daarna met een jet boot door de canyons blazen (a 80 km/h).
Die dingen kunnen 360's maken en gaan belachelijk hard,
een rollercoaster is echt voor mietjes na dit gebeuren, want er zit gewoon iemand aan het roer.

Nu ff chillen, en wat internetten.

@ Edithje: :D tof, ik ben erbij, ik neem aan dat Robert wat vuurwerk voor me kan inslaan :P

@ Jeroen: ROFLOL! Das nou precies waarom ik nooit met de bus / metro naar Rotterdam ging.
Dat laatste stukje is gewoon niet te doen.

@ Carootje: Dottig, jeuh! X

@ Robert: Ik ben trouwens de 30ste thuis (moet ik nog ff nakijken) want de 29ste ga ik weg, het is daarna nog een stukje vliegen.

Congrats met je 54 :D

Ze zijn alle 10 niet relaxed nee :(, maar zijn dan ook echt Robert acties :P

@ Linea: Het is onwijs relaxed hier, maar ik kan niet zonder jullie :D...
Nee, ik heb het wel een beetje gehad met slaap plaatsen zoeken enzo, en je ziet zoveel toffe dingen dat je ze toch niet allemaal kan doen.
Ik kan altijd nog een keer terug als ik zou willen.

Doe je rustig aan meis? Straks krijg je nog een burnout, en dat willen we niet.

En tuurlijk ga ik naar Jack :D ik heb er zin an.

@ Xander: Weet je die Lord of the Ring beelden nog in Yendor? Die hebben ze hier ook, en andere hele stoere voor ongeveer E400,-. Ik weet alleen niet hoe ik ze mee zou moeten nemen /cry

Quote van de dag: "Water is nat"

  • 08 December 2005 - 08:35

    Els:

    weet je bas, water is hier ook nat. Maar jij zoekt het op maar wij krijgen het hier gratis uit de lucht, soms opgeleukt met hagel.
    Quote van de dag; waar water is, is een plu.

  • 08 December 2005 - 10:09

    Edithje:

    De 30ste ben ik vrij dus ik kan eventueel ook mee jou ophalen!! Laat inderdaad ff weten hoe laat je aankomt!! gelukkig dat niet alleen wij hier regen hebben.....:-)
    Kusss

  • 08 December 2005 - 16:13

    Xander:

    Dan zijn ze daar een stuk goedkoper. Ik zou zeggen: bagage lozen en meenemen die handel ;)

  • 09 December 2005 - 15:07

    Lyanne:

    Mooie site Bastard, tof dat je oud en nieuw met je friend gaat vieren.nu nog maar even genieten daar in de andere wereld :)Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 154472

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: