Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Milford Sound

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

11 December 2005 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

En weer verder naar beneden.
Ik ben nu op reis met een gast uit Engeland.
Erg toffe vent. Gisteren naar Milford Sound geweest, een erg mooi stuk kust-gebied.

De foto's zijn een beetje crap, maar dat komt door de converters hier. Heb de mooi op mijn camera staan.

http://www.it-ninja.net/bas/newzealand/18.jpg

En zoals beloofd nog een foto van mij en mijn auto.

http://www.it-ninja.net/bas/newzealand/17.jpg
http://www.it-ninja.net/bas/newzealand/19.jpg

En nog 1 van mijn auto, samen met de locale overheid /cry. $170,- armer, weer op weg naar Queenstown.

Op deze foto zie je trouwens het schip waar ik op gevaren heb, erg stoer ding :D
http://www.it-ninja.net/bas/newzealand/16.jpg

Ik vlieg de 16e naar Auckland, en dan terug naar the Bay of Islands om daar kerst te gaan vieren. Weer terug? Yep, ik had het daar super naar mijn zin. Dus ga ik daar nog ff chillen.

Quote van de dag: "Ze flitsen hier ook terug :("

  • 11 December 2005 - 08:07

    Els:

    kon je niet zonder die blauwe jongens?
    Wij gaan vandaag naar Parijs om de kerstverlichting te inspecteren. Woensdag weer terug. Geef even je vlieggegevens door.
    liefs elsmamaels.

  • 11 December 2005 - 21:55

    Harley:

    Ja het is jammer van je foto`s maar wat ik er van kan zien, ziet er tof uit.Ik zie dat ze daar in N.Z ook mensen kennis hebben om dat ze je in je lurven hebben gepakt ;-) reed je te hard of hadden ze zo iets van hehehehe daar heb je weer zo`n tourist die we pootje kunnen hakken :-)

    grtz harley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Milford Sound

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 154269

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: