Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Milford Sound

Door: Bas

11 December 2005 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

En weer verder naar beneden.
Ik ben nu op reis met een gast uit Engeland.
Erg toffe vent. Gisteren naar Milford Sound geweest, een erg mooi stuk kust-gebied.

De foto's zijn een beetje crap, maar dat komt door de converters hier. Heb de mooi op mijn camera staan.

En zoals beloofd nog een foto van mij en mijn auto.

En nog 1 van mijn auto, samen met de locale overheid /cry. $170,- armer, weer op weg naar Queenstown.

Op deze foto zie je trouwens het schip waar ik op gevaren heb, erg stoer ding :D

Ik vlieg de 16e naar Auckland, en dan terug naar the Bay of Islands om daar kerst te gaan vieren. Weer terug? Yep, ik had het daar super naar mijn zin. Dus ga ik daar nog ff chillen.

Quote van de dag: "Ze flitsen hier ook terug :("

• 11 December 2005 - 08:07

Els:

kon je niet zonder die blauwe jongens?
    Wij gaan vandaag naar Parijs om de kerstverlichting te inspecteren. Woensdag weer terug. Geef even je vlieggegevens door.
    liefs elsmamaels.

• 11 December 2005 - 21:55

Harley:

Ja het is jammer van je foto`s maar wat ik er van kan zien, ziet er tof uit.Ik zie dat ze daar in N.Z ook mensen kennis hebben om dat ze je in je lurven hebben gepakt ;-) reed je te hard of hadden ze zo iets van hehehehe daar heb je weer zo`n tourist die we pootje kunnen hakken :-)

grtz harley