Merry Christmas - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Door: Bas

25 December 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Okay, het blijft vaag.
Kerst in de zon, iedereen in strand kleding.
Maar wel met een kerstboom.

Een kerst diner op Kerst avond, met veel champagne en bier. Het was erg gezellig dus.

Ik mis thuis nu wel een beetje, maar ik ben bijna terug.

Op 29 dec. vlieg ik naar huis, en ben 30 dec. om 6:25 op Schiphol.

Ik zal wel onwijs gaar zijn, maar het is dan vrijdag, dus ik kom nog wel even kroegen.

Als ik je niet meer spreek voor die tijd, een gelukkig nieuw jaar!

Quote van de dag: "Een kerst met een wit strand is ook kerst :P"

• 26 December 2005 - 12:21

Els:

wij hebben geen kerstboom op het strand, maar we gaan er wel heen, want het is hier stralend weer. Eerder pasen dan kerst, zal ik maar zeggen. We gaan een wandeling maken en dan koffie drinken op de strandtent met Jan en Toos en JJ en X en S. We hebben gisteren lekker gegeten. Ik was gast in mijn eigen huis. Harmke en Kalith hebben gekookt en het was heel lekker en gezellig.
    Vrijdag ontbrakken we jou wel tijdens een lekker ontbijtje met veel koffie.
    Kun je gelijk alles vertellen en weer op Nederlands niveau komen.
    Nog fijne dagen
    elsmamaels.

• 26 December 2005 - 20:48

Harley:

Dat is wel erg vroeg dat je aan komt , ik weet niet of ik zo vroeg gaat redden maar dat zien we dan wel weer. En anders zie ik je s àvonds wel. Trek je winterjas maar aan daar want hier gaat het vriezen dus voor jou bere koud terwijl wij er aan gewend zijn.

• 27 December 2005 - 08:43

Edithje:

Wij missen jou ook hoor! Maar inderdaad: vrijdag ben je alweer thuis. Jij gaar.....wat denk je van ons???? HAHAHAHA.

• 27 December 2005 - 09:10

Els:

he Harley, als je mee wil rijden bel me dan even.

• 27 December 2005 - 12:53

Renée:

wowie, basje alweer bijna terug! dan zie ik je vrijdag wel in kroeg denk ik! brak en wel...fijn! geniet nog ff! kus!