Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van bastard - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van bastard - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

14 November 2005 | China, Peking

Okay, na een paar uurtje vliegen eindelijk in Hong Kong aangekomen.

Vlucht ging prima, we waren zelfs een paar minuten eerder, heerlijk klem zitten naast een oude smekkende Chinees. Wel een aardig mannetje trouwens hoor.

Ik zit echt in een Uber luxe hotel, ze behandelen je hier minimaal met 5 personen, en doen alsof je god bent...
Daar kan Bas wel aan wennen geloof ik.

Hong Kong is echt te raar voor woorden, ze bouwen hier flats zoals wij volkstuintjes aanleggen, maar dan weer echt HEEL hoog.
En niet 1, nee per 12... Heel bizar.

Ik heb in het vliegtuig niet kunnen slapen (zat ik veel te klem voor) dus ik ga zo ff douchen en een tukkie doen.

Ben al wel de eerste Kiwi's tegen gekomen, erg relaxe lui allemaal.

Ik laat snel wat horen als ik in Nieuw Zeeland zit.

Cheers...

  • 14 November 2005 - 08:21

    Els:

    gelukkig dat je ook kennis gemaakt hebt met onze grote spleetogige buur. En die Kiwi's zijn echt relaxed. Zal best meevallen.
    Jolanda heeft zondagnacht een zoontje gekregen. Hij heet Tomas. Helaas moest hij gisteren al naar \Groningen gebracht worden wegens een hartafwijking. Een hartklep met een gaatje en bij de uitgang van het bloed naar het lichaan zit een membraam die er voor zorgt dat het bloed in de hartkamer blijft. Dat gaan ze morgen (dinsdag) verhelpen.
    Was dus een spannende dag hier. Het gaat nu wel goed met het kind. 8.5 pond!Morgen weten we meer.
    Goede reis en tot mails.
    Els.

  • 14 November 2005 - 13:57

    Hans:

    hahaha bas
    verder een goeie vlucht had je een goeie stoel en zo en nog leuke films gezien ben met ruud naa 4 brothers geweest was wel leuk vanavond afscheid feestje van thijs , veel plezier nog met je jetlag en met de rest spreek je later weer,groetjes van andere bas en thijs en ruud en cool en mij natuurlijk cu

  • 14 November 2005 - 17:44

    Frans:

    Laat je je voetjes ook masseren ? zijn er wel 5 voor nodig 8-)
    grtjes

  • 14 November 2005 - 21:37

    Joop:

    vandaag de boot uit het water gehaald. tis hier superweer (altijd leuk om te horen als je op vakantie bent)veel plezier met die zeeuwen.
    joop

  • 14 November 2005 - 22:03

    Hans:

    heb nu een feestje van thijs die gaat dondderdag varen, met allemaal bekenden en daar krijg je allemaal de groeten van. en we drinken een biertje op je cheers.

  • 15 November 2005 - 14:09

    Els:

    he,he. ben je er eindelijk.
    Marielle heeft een dochter (ja, sorry hoor, weer een kind) en Thomas wordt vandaag gedottert.
    En het regent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 153616

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: