Aangekomen in NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Aangekomen in NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Aangekomen in NZ

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nou we zijn er eindelijk...
Het duurt even maar dan heb je ook wat.
Zit nu in een hotel bij het vliegveld, heb al wel mijn auto, maar ik had echt geen puf meer om naar een hostel te gaan zoeken.
(Vind je het gek na 37 uur reizen)

Dus zit hier lekker luxe ;)

Feliciteer Jolanda & Gertjan en de rest van de familie van me.

Hey Hans, drink er 1 op van mij, /wave aan die gasten daar.

Fijn om te horen dat het daar ook mooi weer is, hier ook :P

Ga zo even de stad in denk ik. Of in ieder geval even buiten kijken.

Tot later...

  • 15 November 2005 - 17:43

    Renée:

    mooi weer?! whahahaha! zo niet grappig...:S

  • 16 November 2005 - 12:25

    Caro:

    Hee bassie, goed he! Heb ik helemaal zelf onthouden www.keuvelaar.com. maar goed, wilde ik net afscheid nemen van de ambassadeur, bleek de draaideur waar ik doorheen moest nog niet klaar te zijn met draaien terwijl ik dacht van wel, en toen liep ik al naar voren en toen stootte ik mijn hoofd heel hard tegen dat glas, en toen moest de ambassadeur heel hard lachen en toen voelde ik mij niet meer zo serieus genomen zeg maar.
    Maar hoe gaat het daar?
    Oja, met Bolkestein gaat goed, heb groetjes gedaan van royal fraggy ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 154000

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: