Eindelijk ergens anders... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Eindelijk ergens anders... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Eindelijk ergens anders...

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

30 November 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik ben dan eindelijk toch maar gaan verplaatsen.
Ben nu in Rotorua, er zijn hier tien tallen hot springs, en die stinken allemaal naar zwavel. Dus waar je ook bent, het meurt.

Maar het is wel erg mooi hier. Dit word mijn derde nacht, en morgen rij ik in 1 streep naar Wellington.
Daar vandaan steek ik over naar het zuiden.
Er is zoveel te zien op beide eilanden dat je het toch nooit voor elkaar krijgt, dus ik pak alleen een paar high lights.

Ik ben hier nu met Frank en Wendy (uit de UK), een stel van in de 60, maar ze lijken wel 20. Het is dus erg gezellig.

Die laat ik hier trouwens morgen achter, en dan ben ik weer alleen.
Maar met een beetje geluk kom ik op het zuider eiland Ellie weer tegen (het meisje op de foto bij mijn auto).

Al in al vermaak ik me dus prima.

Ze kennen hier alleen geen normale koffie, dus heb ik (gelukkig) een blik met Illy koffie gevonden. Met een beetje improviseren en een filter krijg ik dan toch goeie koffie binnen.

Ik heb eindelijke wat foto's, so enjoy...
http://bas.it-ninja.net/newzealand/1.jpg
http://bas.it-ninja.net/newzealand/2.jpg
http://bas.it-ninja.net/newzealand/3.jpg
http://bas.it-ninja.net/newzealand/4.jpg
http://bas.it-ninja.net/newzealand/5.jpg
http://bas.it-ninja.net/newzealand/6.jpg
http://bas.it-ninja.net/newzealand/7.jpg

Quote van de dag: "It sure is smelly up here"

  • 30 November 2005 - 09:20

    Edithje:

    Sooooooooooo don't wanna know!!! Ik heb de foto's wel gezien, maar daar word IK persoonlijk niet vrolijk van.....zit je hier op kantoor....zucht! Wel tof dat je t allemaal kan meemaken!! Ook leuk dat je mensen hebt ontmoet om mee op (of af) te trekken. HAHAHA
    KUSSSSS

  • 30 November 2005 - 09:41

    Hans:

    ja rotorua ben ik ook geweest, en het stinkt daar veschrikkelijk,naar swavel of rotte eieren, en gewoon midden in de stad, nou zou je zeggen waarom ga je daar dan wonen met zijn allen maar het gebeurde na ze daar al een dorp hadden gebouwd, er is daar in de buurt een Maori tentoonstelling met een enorme geiser, wel stoer maar ja je moet er van houden.
    veel plezier nog daaro

  • 30 November 2005 - 11:09

    Lieke:

    Hey bas!

    Wat een toffe foto's! :D Ik word een beetje jaloers als je dat ziet en dan achter een pc zit, terwijl het buiten 2 graden is. Ik twijfel er niet aan dat je het prima naar je zin hebt! Geniet ervan!
    Liefs

  • 30 November 2005 - 11:56

    Caro:

    Bas, wat heb je toch veel vrouwelijke fans! Hier ook een grote bas-fan:
    ik ben naar de kapper geweest, en nu zijn bijna al mijn haartjes eraf, snif. Zo'nb 15 cm dood was het, snif. En nu loop ik met zo'n griffo achtig look a like idee op mijn hoofd!!!dus maar goed dat je ver weg zit, hoef je deze ellende nie te zien..
    moest dit even kwijt, wist dat jij mij zou begrijpen...kusss

  • 30 November 2005 - 12:40

    Edithje:

    O nee, Caro toch...Komt die katholieke achtergrond toch nog een beetje van pas....gnif gnif. Ah nee hoor. Echt shit is dat als je haar zo dood is. Ik begrijp je ook helemaal.

  • 30 November 2005 - 17:57

    Linea:

    geweldige foto's.. makes me wanna.. maar verlopig moet ik morgen gewoon werken..

  • 02 December 2005 - 06:09

    Edithje:

    He Basje! En? Ben je alweer verder aan het rondtrekken? Kan me voorstellen dat je die luchten wel zat bent hiero. Nog een dagje en dan is het hier weekend!! Bij jou ook ja, maar dat telt niet.....
    Kuss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 153619

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: