Whoohoohoo!!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Whoohoohoo!!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Whoohoohoo!!!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2005 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Ik vlieg :D

Een drop van 9000 feet (12000 ging niet vanwege het weer).
Ik heb een erg stoere DVD, dus die zien jullie zodra ik thuis ben.

Sky Diven is super gaaf... Zeker een aanrader :D

Quote van de dag "Whoohoohooo!!!"

  • 12 December 2005 - 09:11

    Els:

    whowowowowowowowowwij fietsen slechts in Parijs. have more fun!!!!!!

  • 12 December 2005 - 12:24

    Xander:

    Vet hé, sky diven?! We gaan in de zomer wel een keer samen van 12000 voet, Oké?
    Groetjes uit NL en ook van Selina, natuurlijk.

  • 12 December 2005 - 18:22

    Renée:

    echt, klinkt misschien een btje raar, maar zou zooo graag willen dat ik dat zou durven! brrr...:D vind je stoer!

  • 12 December 2005 - 22:03

    Harley:

    Whooohooooohhhoooooo ehhhhh geeft het de zelfde kick als bunge jumpen??? sky diven heb ik nog niet gedaan maar jumpen wel.Zo te lezen is het wel heel erg cool.Ik ben erg benieuwd naar de dvd. :-)

    harley

  • 12 December 2005 - 22:08

    Liz:

    Mijn god, wat supercool en eng! Wat een held ben jij (vond ik natuurlijk al hoor)
    Dikke kus

  • 13 December 2005 - 08:01

    Edithje:

    Tjesus Bas!! Echt super gaaaaaaaf man!! Jij hebt vast een leuker weekend gehad dan ik: Ik zaterdag naar tandarts: 2 gaatjes, een keer foto's maken en naar kaakchirurg voor verstandskies: op het werk wat het niet leuk en 's avonds in de kroeg thee over mijn hand en arm; tweedegraads verbranding auwauwauw!!!
    Maar goed, gaat vanzelf wel weer over!!
    Je hebt groot gelijk dat je daat kerst viert, als je t daar het meest naar je zin hebt gehad!!

    Miss you!!!

  • 13 December 2005 - 10:24

    Linea:

    woow geweldig!!!!!!oh my god wat stoer.
    hoe is het weer nu daar? het is hier echt koud brrrr. dus je gaat lekker kerst vieren met je voetjes in het zand? hmm lijkt me super. enjoy enjoy enjoy
    xxxxxxxxxxx

    @robert dus je gaat toch maar wel mee naar jack?? :-)

  • 13 December 2005 - 15:07

    Caro:

    R-E-S-P-E-C-T

  • 13 December 2005 - 21:35

    Tony:

    Hoi bas tony hier, vet cool respect :D Ben nu lv 30 hunter als je terug ben kunnen we samen lv-en lol. de guild mis je wel hoor.... en ik ook. geniet er van en nogmaals respect. groetjes tony /otus editje hunter en fritsje de pet.

  • 13 December 2005 - 21:54

    Jeroen:

    Dat "gedonder" ook... Had je niets beters te doen ;-) Ik dacht dat vliegen met militair toestel wel COOL was, maar jij pleurt eruit. Ook een leuke variatie.

  • 13 December 2005 - 21:55

    Jeroen:

    En nu? jij doet aan skydiven, Xander is al geweest. Betekent dat dat IK ook moet? Hmmm... Jeroen twijfelt...

  • 13 December 2005 - 22:22

    Xander:

    @ Bas. En opeens bedenk ik een geweldig verjaardags kado dat we samen aan Jeroen kunnen geven dit jaar...

  • 13 December 2005 - 22:27

    Xander:

    @ Jeroen. En ik bedoel niet nog meer webcams, voor de duidelijkheid.

  • 13 December 2005 - 22:31

    Xander:

    @ Jeroen. En ik bedoel niet nog meer webcams, voor de duidelijkheid.

  • 13 December 2005 - 22:31

    Xander:

    Oeps, verkeerde gerefreshed

  • 14 December 2005 - 12:40

    Jeroen:

    @Xander

  • 15 December 2005 - 07:02

    Els:

    een webcam voor de sprong?

    Bas. dat berichtje uit Parijs van mij kostte 10 euro! Hier weer thuis is het goedkoper. Maar veilig met JJ regelmatig in de buurt!?!?

  • 17 December 2005 - 11:08

    Hans:

    he bas ik ik vind het wel stoer maar je krijgt mij dus nooooooooooooit uit een vliegtuig op die manier wel stoere foto,
    vlieg pas de 18de morgen dus. nog veel plezier en we mailen wel.
    oh ja en het sneeuwt hier hevig nu
    gr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 153532

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: