Home sweet home (bijna dan) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Home sweet home (bijna dan) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Home sweet home (bijna dan)

Door: Bas

28 December 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

En weer op de terugweg.
Vandaag met de bus terug naar Auckland.
Ik zit nu in een prachtig hostel in een heel oud huis.
Dus ik vermaak me hier vanavond wel.
Met een mooi uitzicht op het centrum in mijn eigen kamer (de rest was vol).

Morgen vlieg ik naar Amsterdam, met een tussen stop in Hong Kong voor 3 uurtjes.

Dus een lange reis voor de boeg, zet het bier dus maar koud, dat heb ik nodig na al dat Nieuw Zeelandse slootwater.

• 28 December 2005 - 07:06

Els:

we wachten je op met koffie, dat bier staat wel ergens onderweg. Hele goeie reis met veel beenruimte en geen turbulentie. Fijn dat je weer thuiskomt.
    Els

• 28 December 2005 - 07:37

Edithje:

Dat bier komt later wel, eerst koffie. Hopelijk heb je nu wel wat meer beenruimte, dat maakt de reis een stuk gemakkelijker. In ieder geval een goede reis toegewenst!! Dikke kus...

• 28 December 2005 - 09:10

Caro:

Bas, gelukkig, ik had het nieuwe jaar niet in willen luiden zonder jou!
    Wist je dat World of Warcraft al meer dan 5 miljoen inwoners heeft? (stond in de spits van de week)
    Na een nacht gestalkt te zijn door o.a. Lieke, ga ik nu maar eens aan mijn eerste kopje koffie beginnen...
    Fijne reis, dat je maar veel mag slapen, zodat het niet zo lang duurt!
    Kus

• 14 November 2006 - 15:15