Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Greymouth

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

06 December 2005 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Zoals de naam van de plaats al zegt: Grey!
Dit is een haven / steenkool stadje, nogal saai dus.

Ik dacht hier alleen voor de nacht te blijven, maar het hostel is echt onwijs gezellig en heel goed.

Dus na een dag rust gaan we vandaag weer verder.
Fox Glacier is mijn volgende bestemming.
Het schijnt er erg mooi te zijn.

Ik heb net mijn vlucht verplaatst van de 15e naar de 29e december, dus als mensen zich geroepen voelen om me op te halen, dit is je kans :D

Ohja, vertel ff al jullie plannen voor oud en nieuw.

Ik heb niet echt veel nieuwe foto's dus jullie moeten ff wachten op een nieuw setje.

Quote van de dag: "Duur roken is okay, ole ole" (zit weer op Drum shaq).

  • 06 December 2005 - 09:50

    Edithje:

    He Basje!! Dus oud en nieuwe ben je thuis!!!
    Shit..ik dacht voor de kerst HAHAHA je komt op donderdag thuis. Denk niet dat ik dan mee kan halen, maar 's avonds sta ik zeker aan je deur!!! Misschien oud en nieuwe bij tony vieren met iedereen???????
    Dikke kussssss

  • 06 December 2005 - 12:02

    Caro:

    Heeeeeeee Edith, oud en nieuw vieren met mijn liefste vriendjes en vriendinnetje zou fantastisch zijn. Ik ben voor!
    Betekent het nu dat je de weddenschap verloren hebt ;-)??
    Zie je van het weekend, maar ik mail nog wel
    kus

  • 06 December 2005 - 13:29

    Edithje:

    Weddenschap....ja zoiets ja. Ik wist gewoon dat bas ons zo zou missen dat ie vast snel terug zou komen he Bas???? hihih ;-)

  • 06 December 2005 - 13:50

    Hans:

    He bas leuk dat je weer terug komt , jammer dat ik je niet meer zie want ik moet de 14de december vliegen naar Singapore .
    maar dan zie ik je in februari weer
    veel plezier nog maar dat lukt wel geloof ik.

    quote van de dag:ervaring krijg je 1 seconde na dat je je het echt nodig had

  • 07 December 2005 - 00:39

    Harley:

    Weet je het zeker bas dat je terug kom voor oud en nieuw ? Ik zou het lekker daar vieren want hier is het maar bar en boos ;-) By the way ik mag waarschijnlijk gaan leren en heb daar ook veel zin in.ik hoor of zie je van zelf wel terug komen en steek er nog maar een drummetje op laterzzzz

  • 07 December 2005 - 05:45

    Bas:

    @ Harley, nou je moet mensen kennen om oud en nieuw echt leuk te vieren, en ik moet dan naar Nelson.
    En daar heb ik echt geen zin in (de rest schijnt crap te zijn).

    Ik denk dus dat ik lekker oud en nieuw kom vieren bij Tony & Edith(je)

  • 07 December 2005 - 07:56

    Robert:

    Hé Gozer.. mooi man de 29e terug dan heb je ook geen last van een jetlag gewoon lekker slapen overdag en dan kan je savonds zonder problemen oud en nieuw vieren. Alleen zal dat 1e biertje als ontbijt wel gaan tegenvallen hahahah

    Oud en nieuw in Groningen is wel leuk, maar dit jaar niet, moet overal kaarten voor regelen á 15€ - 20€ en dan kan je op 1 plaats binnen staan. Niet echt tof dus.. dan is een weekend stappen leuker...

    Ik kom ook dus dit jaar gewoon naar Flakkee...

    De 29e kan ik je wel op komen halen denk ik.. heb dan toch vakantie..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Greymouth

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 154670

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: