Zo, dat was me mijn dagje wel... - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu Zo, dat was me mijn dagje wel... - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

Zo, dat was me mijn dagje wel...

Door: Bas

07 December 2005 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Wat een kut dag, en nu ben ik dood.

Gisteren zat ik in Fox Glacier, een of ander kut gat naast een berg.
Met voornamelijk vervelende mensen.
Waaronder 2 oosterburen (germanen ja), die het nodig achten om heel vroeg heel veel herrie te maken.

Dus ben ik snel naar Queenstown gereden, onderweg kwam ik een kiwi tegen die ik de dag daarvoor ook al een lift had gegeven.
Hij heeft me alle mooie routes laten zien.
En ik moet zeggen, het landschap is schitterend.

In Queenstown ingechecked in de lokale YHA (grote hostels).
Even wat uit mijn kofferbak pakken, nog wat pakken bij mijn stoel. JAHOOR!!! GVD!!!
Laat ik mijn sleutels in de achterbak liggen, terwijl de auto zichzelf afsluit.
/cry

Voor je dan door de hele molen heen bent om iemand aan de lijn te krijgen die je kan helpen. *zucht*.

Maar terwijl ik aan de telefoon was, was die man blijkbaar al bij mijn auto.
Ik zat buiten om de hoek op hem te wachten.
Komt ie langs rijden met een blij gezicht, en bleek hij de auto al open te hebben.

Hij was dus onder de 3 minuten bij mijn auto, en was binnen 10 minuten weer weg.

ANWB eat your heart out!

Nu ben ik verrot en wil ik alleen maar slapen.
Ik ben 2 dagen in Queenstown, dus morgen ga ik wat leuks doen.

Quote van de dag: "Lomp zijn doet zeer"

Toch nog iets leuks vandaag, namelijk nieuwe foto's :P

• 07 December 2005 - 07:45

Edithje:

O jee, die Bas toch. Het klinkt als een ongesteldheidsdag in mijn oren!!! Morgen weer leuke dingen doen en dan ben je het weer allemaal vergeten!! Oud & Nieuw staat bij deze vast!! Gezellig!!
    Kus!!!

• 07 December 2005 - 08:18

Caro:

Je zou denken, die dames hebben niks te doen op hun werk ;-)...
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat van die auto een typische caro actie vind, fijn om te horen dat dottigheid besmettelijk is
    :-D.
    kus!

• 07 December 2005 - 08:41

Robert:

@Edithje
    K... oud en nieuw ben ik dr ook gezellie... (zie vorige bericht :P)

@Bas
    Schrikbarend dat iemand binnen 3 minuten je auto kan openmaken, dus eiglijk kan jatten, terwijl jij om de hoek zit te w8en... (kut nissan)

%t /pat

/yell *ding* another lvl up (54,2 nu)
    Nieuwe laptop speelt echt geweldig.. dikke lol zo.. heb alleen niet veel tijd om te spelen.. maar gelukkig komen de saaie kerstdagen eraan dus straks weer volop tijd ;)
    In de guild is nu best gezellig, volop door dungeons rennen etc.. erg leuk.. maar we missen die kleine gnoom met die SM biatch van jou wel hoor.. ;)

Nog even een top 10 om je op te vrolijken:
    1) Mijn Jas is gestolen in de kroeg.
    2) Display van mijn telefoon lag aan diggelen (is nu weer gemaakt).
    3) Ben nog een paar keer geflitst voor 120€.
    4) Werk is kut, ik kom 1,6 miljoen te kort.
    5) Bapao's laten grote blaren achterlaten als ze aan je gehemelte blijven hangen.
    6) Je hoofd stoten tegen een de punt van een keukenkastje doet, nog steeds, pijn.
    7) Een kapotte boiler zorgt voor koud douchen (nu al 2 weken verrot en lekkend).
    8) Als je eten door het avoerputje probeert te proppen heb je kans op verstopping en stank.
    9) Poets je tanden nooit te dicht bij een wcpot. (de kans blijft blijkbaar relatief groot dat je borstel erin verdwijnt)
    10) vastlopende backuptapes zijn niet grappig.

• 07 December 2005 - 11:14

7) Een koude douche is goed voor vrijgezellen

:-)

• 07 December 2005 - 12:25

Linea:

je komt naar huis??? wel gezellig maar wat snel!! had je toch niet echt zin om nog ff door te gaan? ik zou het wel weten hoor. maar ach je kunt altijd nog een keer toch? oud en nieuw?? hard werken vooral. je bent er in ieder geval wel bij met jack... je bent er bij, je bent er bij.... geniet nog lekker hier is het tijdperk van de chronische hoofd, keel, buikpijn en chronische moeheid aangebroken..... xxxxx

• 07 December 2005 - 17:46

Robert:

@Linea
    chronische moeheid... damn dus ik ben helemaal bij de tijd... mijn hoofdpijn zal wel van iets anders komen...

@Edithje
    voor wat betreft puntje 7 heb je helemaal gelijk ;)

@Bas
    Ja!! je moet/kan mee naar Jack ;)