De grote oversteek - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu De grote oversteek - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bastard - WaarBenJij.nu

De grote oversteek

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik zit nu op het zuider eiland.
Na een paar dagen in de stank heb je het daar ook wel gezien...

Eerst in 6 uren naar Wellington gereden en ingecheked in de lokale YHA (is een hostel).
Dat ding bleek HUGE te zijn (over 50 kamers).
Daar zat een Canadees, die toevallig ook naar het zuiden ging. We zitten nu samen bij het Abel Tasman park.

Ondertussen heb ik ook een nieuwe auto (hoera). En ik heb waarschijnlijk een upgrade gehad, want ik rij nu in een mega bak (voor een Nissan dan) http://www.autogazeta.com/g/399/nissan_maxima.jpg

Met leren bekleding, een engine waar je U tegen zegt. Heel relaxed dus. Ik maak later wel ff een fototje daarvan.

Het zuider eiland is inderdaad een stuk mooier en groener dan het zuiden.
Morgen ga ik kayakken in het natuur gebied hier.

Dank jullie wel voor jullie berichtjes, en ik mis jullie ook (een beetje :P )

Quote van de dag: "Links rijden is voor mietjes"

  • 02 December 2005 - 09:28

    Els:

    das nog eens wat anders dan de Noordzee met het Gorsje. Wordt het niet eens tijd dat wij even koffie komen drinken daaro.
    Edith heeft haar weddenschap verloren!

  • 02 December 2005 - 12:10

    Edithje:

    Uhhhhh Welke weddenschap???

  • 02 December 2005 - 12:25

    Els:

    de drie weken van Bas zijn bijna verstreken!

  • 02 December 2005 - 13:10

    Edithje:

    HAHAHA inderdaad..... maar ik zei voor de kerst....hihihi

  • 02 December 2005 - 13:10

    Edithje:

    HAHAHA inderdaad..... maar ik zei voor de kerst....hihihi

  • 02 December 2005 - 14:34

    Harley:

    Dames , dames wat stond er eigenlijk op de weddenschap ???
    bas het ziet er idd top uit , geniet er van !!

  • 02 December 2005 - 15:10

    Jeroen:

    Bas, wat heb je eigenlijk met die auto uitgespookt, dat ie zo groot geworden is? Boompje geraakt? :-P

  • 03 December 2005 - 07:17

    Bas:

    Nee nee nee, geen boompjes (tot nu toe) :P

    Morgen ga ik dood, dat weet ik nu al...
    5 uren kayakken gaat een hoop spierpijn kosten.

    Maar het was wel erg tof.
    Morgen weer verder naar beneden, de rest bekijken op het zuider eiland.
    Het is hier wel iets minder mooi weer, een graadje of 18 a 20, met bewolking.

    :P tsss beetje weddenschappen afsluiten he? Nou wil ik ook weten wat er op stond ;)

    En je bent natuurlijk altijd welkom voor een kop koffie. Ik heb Douwe Egberts koffie gevonden in een molen langs de *ahum* snelweg (zou een 80 weg zijn bij ons). Dus das beter dan de instant crap.

  • 03 December 2005 - 12:52

    Renée:

    jeuj, peertjes op!!! :D afgelopen woensdag sollicitatiegesprek gehad in HET ziekenhuis te Dirksland. die vent was superenthousiast, maar je weet nooit, help het me hopen!
    en kan je nog lopen door al dat gekajak?! laat je lekker masseren door 1 of andere nice lady ;)
    en maandag ga ik zwarte piet spelen, haha! ze hadden nog een heel klein pakje over en daar paste niemand in, behalve ik tuurlijk...kleine kindjes bangmaken, whoei!!!
    kussie!

  • 03 December 2005 - 19:58

    Bas:

    Hey Lieke, voor het geval dat je mijn sms-je niet binnen krijgt:

    Van harte gefeliciteerd :D Dikke X

    @ Renee: Heel goed :P goed bezig...
    Ik heb onwijs spierpijn in mijn schouders, maar das niet zo erg.
    Nu ff snel ontbijten, en dan weer op weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 December 2005

Home sweet home (bijna dan)

25 December 2005

Merry Christmas

12 December 2005

Whoohoohoo!!!

11 December 2005

Milford Sound

08 December 2005

Zo, das beter...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 157383

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: